وانت بار پونک

وانت بار پونک

اتوبار و باربری دوستان در منطقه پونک با سال ها تجربه در بسته بندی، جابجایی اثاثیه، حمل و نقل و باربری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

باربری دوستان
باربری دوستان

وانت بار پونک با بهره مندی از انواع ماشین های نیسان و وانت پیکان که مجهز به پتو و ضربه گیر نیز هستند ، از بهترین و معتبرترین مراکز حمل و نقل و وانت بار غرب تهران می باشد. این مجموعه همه روزه در کلیه مناطق تهران آماده ارائه خدمات جابجایی به صورت 24 ساعته می باشد حتی در روزهای تعطیل. نیسان بار دوستان در منطقه پونک تهران با مدیریت مجرب ، کارشناسان متخصص و کادری قوی و مسئولیت پذیر، ارائه دهنده کلیه خدمات، امکانات و تجهیزات باربری در تهران و شهرستان ها می باشد.

نیروهای کاربلد و حرفه ای وانت بار در امر بسته بندی و حمل اسباب و اثاثیه به شما کمک می نمایند تا تجربه خوبی از جابجایی داشته باشید.ما متخصص در جابجایی انواع بارهای سنگین و لوکس هستیم. به همین دلایل مفتخریم ادعا کنیم یک باربری بی نقص را به شما عزیزان ارائه می دهیم تا با خیالی کاملا آسوده بارهای خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. هم چنین در شعبه وانت بار سعادت آباد  راجع به خدمات حرفه ای وانت بار توضیحات مفصلی ارائه داده ایم. 

قیمت باربری به پونک

فیمت باربری و ارسال بار به پونک - وانت بار دوستان

 محاسبه قیمت از لحظه بارگیری تا تخلیه کامل انجام می شود. میزان هزینه جابجایی، تحت نظر اتحادیه باربری مقرر می شود. لازم به ذکر است که در طی سالیان متمادی که مسئولیت جابجایی وسایل و لوازم همشریان و هم وطنان را برعهده گرفته ایم، این مجموعه تمام تلاش خود را در ارائه خدمات با کیفیت و هزینه مناسب قرار داده تا به هدف اصلی خود که همان جلب رضایت مشتریان می باشد دست یابد. شما عزیزان می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید. لطفا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

چرا وانت بار دوستان

  • دارای نیرو های متعهد و متخصص برای جابه جایی بار و بسته بندی لوازم

  • دارای ماشین های مناسب برای جا به جایی وسایل سنگین

  • دارای لوازم و تجهیزات مناسب همچون انواع کارتن اسباب کشی برای جلوگیری از آسیب های احتمالی 

  • استفاده از نیروهای درجه یک ، حرفه ای ، مودب و تنومند

  • استفاده از خودروهای متنوع در تعداد بالا برای پاسخگویی به نیاز مشتریان بدون هیچگونه محدودیتی

  • بهره گیری از موکت ، تعداد بالایی پتو و طناب برای بستن و ایمن سازی مطمئن بارهای مشتریان

  • سابقه فعالیت طولانی در محدوده پونک و سراسر تهران

  • فعالیت شبانه روزی و بدون تعطیلات

  • مدیریت قوی و برنامه ریزی دقیق با خوش قولی

  • استفاده از رانندگان مسلط به مسیریابی و آشنا به کلیه مناطق تهران

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل با وانت بار پونک

همواره یکی از نگرانی های مشتریان ما و کسانی که قصد حمل و نقل اسباب و اثاثیه خود را دارند طرز و نحوه بسته بندی است.

ویژگی های بسته بندی صحیح 

  • بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم بصورت صحیح باعث راحتی و افزایش سرعت جابجایی آنها می شود.

  • بسته بندی اسباب منزل و شرکت ها به شکل درست، سبب وارد شدن خسارات کمتری به آنها هنگام حمل بار و جابجایی می گردد.

  • نوع بسته بندی در انتخاب خودرو نیز تاثیر گذار است. وسایلی که به طرز صحیح بسته بندی شده اند فضای کمتری را می گیرند و از این رو ماشین کوچکتر و تعداد دفعات رفت و آمد کمتری لازم دارد و از این طریق بر قیمت حمل بار نیز تاثیر می گذارد.

  • زمانی که وسایل منزل به شکلی درست بسته بندی شوند، پیدا کردن، باز کردن و چیدن آنها در مکان جدید بسیار سریع تر انجام می گیرد.

  • کارتن اسباب کشی و حمل بار 5 لایه با مقاومت بالا از ابزار مفید در جابجایی است. کارتن اسباب کشی قطعاً یکی از ضروری‌ترین تجهیزات در باربری است.

 

 تجهیزات و امکانات لازم اسباب کشی توسط وانت بار و نیسان بار پونک

کارتن های رگال دار مخصوص البسه 

کارتن های استریل جهت مواد غذایی فریز شده

کارتن های بزرگ و کوچک چند لایه جهت جابجایی اثاثیه و خرده ریزها 

چسب پهن، ماژیک، برچسب 

عایق های ضربه گیر 

کیف حمل رخت خواب 

جابجایی اجسام سنگین توسط وانت بارپونک

یکی از چالش هایی که به هنگام انجام امور مربوط به اسباب کشی و یا خرید لوازم منزل با آن رو به رو هستیم جابجایی اجسام سنگین است. حمل و جابجایی وسایلی مانند یخچال ساید بای ساید، پیانو، میز بیلیارد، گاوصندوق، مبلمان و … همواره رعایت اصول و نکات ایمنی و همچنین کمک گرفتن از افراد متبحر در این زمینه مانند کارگران حمل اثاثیه منزل را می طلبد.

پیشنهاد ما در بلند کردن جعبه ها در اسباب کشی به شما عزیزان این است که امور مربوط به جابجایی و حمل اسباب و وسایل سنگین را به باربری های مطمئن بسپارید. چراکه تمام افرادی که در باربری ها خدمات حمل و بسته بندی را انجام می دهند افرادی متبحر هستند و نسبت به حمل تمام اثاثیه های منزل و اداره تسلط کافی را دارند و بدون هیچگونه آسیب دیدگی این کار را برای شما انجام می دهند.

استفاده از خدمات باربری باعث می شود تا بدون اینکه سلامتی خود را به خطر بیندازید و حین جابجایی دچار مشکل شوید و به وسایلتان خسارتی وارد شود بتوانید باربری بی دردسر را تجربه نمایید.

اتوبار دوستان در تهران آماده ارائه انواع خدمات، تجهیزات و امکانات مربوط به باربری می باشد. شما عزیزان می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید. لطفا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.


  • آیا ماشین های حمل بار پونک، کارگر و وسایل بسته بندی دارند؟

    در صورت اعلام و نیاز شما، همراه کلیه ماشین های حمل بار، کارگر و لوازم بسته بندی نیز ارسال می گردد. 

  • هزینه ارسال بار به پونک به چه پارامترهایی بستگی دارد؟

    ارسال بار با توجه به وزن و حجم کالا متغیر می باشد اما مواردی از قبیل وضعیت آب و هوا، محل تحویل کالا، محل بارگیری مبدا، ارزش کالا و سنگینی لوازم نیز در تعیین هزینه تاثیر دارد.

  • آیا ماشین برگشتی جهت حمل بار از تهران به پونک دارید؟

    بله - ماشین برگشتی حمل بار به پونک داریم.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید