نرخ کرایه وانت بار سال 1401

نرخ کرایه وانت بار

نرخ کرایه وانت بار بین شهری و درون شهری - نرخ کرایه نیسان - باربری، اسباب کشی و جابجایی لوازم 

باربری دوستان
باربری دوستان

در پروسه اسباب کشی، جابجایی وسایل و لوازم یکی از مهم ترین بخش ها است.  برای کسانی که قصد تغییر محل سکونت خود را دارند، دسترسی به وانت بار و استفاده از خدمات باربری بسیار تعیین کننده می باشد. یکی از فاکتورهای مهم حمل و نقل اسباب و اثاثیه چه به صورت درون شهری و یا برون شهری ، نرخ مصوب کرایه وانت بار است. 

پیدا کردن وانت بار و نیسان بار جهت اسباب کشی و حمل لوازم سنگین از قبیل یخچال، گاوصندوق، پیانو و .. و یا جابجایی لوازم اداری امری ضروری است. باربری با وانت و یا نیسان این امکان را فراهم می نماید تا بتوانید با آرامش خیال بار خود را جابجا نمایید. 

در امر جابجایی لوازم، نرخ کرایه وانت بار و نیسان بار، هم چنین تعیین هزینه از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که با اطلاع  و آگاهی بیشترمی توان از میزان هزینه های اضافی   کاست. 

عوامل موثر در تعیین نرخ کرایه وانت و نیسان 

نرخ مصوب کرایه وانت بار با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می گردد که مستقیما بر روی هزینه تاثیر گذارند. به عنوان نمونه در جابجایی بین شهری با توجه به مسافت طولانی احتمال آسیب رسیدن به وسایل بیشتر است در نتیجه لازم است بسته بندی لوازم با دقت بیشتری انجام شود، پروسه جابجایی حساس تر و سخت تر می شود؛ بنابراین بر روی هزینه و کرایه وانت بین شهری نیز تاثیر می گذارد. در مقابل جابجایی درون شهری مسافت کوتاه تر است، احتمال آسیب پذیری کاهش می یابد و نرخ کرایه وانت درون شهری نیز کمتر می باشد.لازم به ذکر است هزینه ها مطابق نرخ اتحادیه وانت بار تهران تعیین می شود. به طور کلی عواملی که بر نرخ باربری با وانت و نیسان موثرند عبارتند از :

  1. مسافت بین مبدا و مقصد

  2. محدوده باربری

  3. تعداد کارگر

  4. نوع، وزن و ابعاد بار

  5. مدل وانت بار و نیسان بار

  6. ترافیک

  7. وضعیت آب‌ وهوا 

  8. خدمات جانبی

  9. تعداد دفعات رفت و برگشت

  10. استفاده از خدمات بسته بندی و چیدمان صحیح اثاثیه

چه زمانی از وانت بار و یا نیسان بار استفاده کنیم؟

استفاده از وانت یا نیسان برای جابجایی- وانت بار دوستان

در صورتی که می خواهید به صورت درون شهری تردد نمایید و یا اینکه با بار کم به صورت بین شهری می خواهید جابجایی را انجام دهید، وانت بار را به شما توصیه می نماییم. اما در صورتی که لوازم شما باید به شهر دیگری ارسال شود، و یا میزان بار شما برای جابه جایی درون شهری زیاد است، پیشنهاد ما استفاده از نیسان بار است. 

نرخ کرایه وانت بار درون شهری

استفاده از وانت بار درون شهری به منظور جابجایی لوازم و وسایل با مسافت کم و کوتاه انجام می گیرد. نرخ کرایه باربری در مسافت های کوتاه درون شهری به نسبت کم تر است و هزینه های جابجایی با توجه به میزان مسافتی که باید طی شود متفاوت می باشد. 

نرخ کرایه وانت بار بین شهری

در جابجایی های بین شهری و حمل بار به شهرستان یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در تعیین هزینه حمل و نقل، میزان مسافت می باشد. در مسافت های طولانی ممکن است جاده ها نا مناسب باشند در نتیجه لازم است امر جابجایی با دقت و حساسیت بیشتری صورت گیرد تا کمترین صدمه و آسیب به وسایل وارد نشود. 
 

سفارش اسباب کشی و بسته بندی 

در صورتی که قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در محدوده تهران را دارید می‌توانید همه روزه با شماره های درج شده با ما در ارتباط باشید. مجموعه وانت بار غرب تهران آماده ارائه خدمات اسباب کشی و بسته بندی با قیمت مصوب اتحادیه و ارزان در محدوده غرب تهران است. برای آگاهی از قیمت دقیق اسباب کشی و باربری در نزدیکی شما کافی است با شماره تلفن های درج شده در تماس باشید. همچنین خدمات بسته بندی را نیز به صورت کامل به شما ارائه می‌نماییم.

جمع بندی

در این مطلب راجع به وانت بار و باربری با نیسان صحبت نمودیم. امیدواریم که این مطالب به انتخاب صحیح وسیله نقلیه تان با توجه به نوع بار، مسافت و دیگر عوامل کمک نموده باشد. هر زمان از شبانه روز که برای جابجایی و حمل و نقل نیاز به وانت و یا نیسان داشتید، می توانید روی ما حساب کنید.  این باربری به صورت شبانه روزی فعال بوده و به افرادی که به باربری نیاز دارند خدمات ارائه می‌دهد.


  • باربری چیست؟

    بابری به شرکت یا موسسه ای گفته می شود که بر اساس مجوز صادره از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اجازه صدور بارنامه به منظور حمل کالای برون شهری و درون شهری را دارد.

  • چه خطراتی بار را در هنگام بارگیری و باربری تحدید می کند؟

    خطراتی از جمله چینش نامناسب بار ، واژگونی خودرو ، آتش سوزی ، غرق شدن کالا  می باشد.

  • آیا خدمات باربری شما واقعا بصورت شبانه روزی انجام می شود؟

    بله ، وانت بار در 24 ساعت شبانه روز آماده خدمات رسانی به شما می باشد.

  • بسته بندی بار چیست؟

    هر کالا (بار) با توجه به شرایط و ماهیتی که دارد، نیاز به بسته بندی مناسب به منظور عدم آسیب دیدن بار در حین عملیات حمل می باشد.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید