تکنیک هاو ترفندهای بسته بندی بهینه لباس ها در اسباب کشی

بسته بندی لباس ها در اسباب کشی

آگاهی از نکات و ترفندهای بسته بندی لباس ها در اسباب کشی به شما کمک می کمد تا بسته بندی و جابجایی لباس ها را به صورت حرفه ای تر انجام دهید.

باربری دوستان
باربری دوستان

اسباب کشی در عین حال که می تواند بسیار پر دغدغه و طاقت فرسا باشد، در صورتی که مراحل بسته بندی وسایل کاملا اصولی و درست انجام گیرد، می تواند آرامش خیال را با خود به همراه بیاورد. یکی از لوازمی که دسته بندی آن ها باید با دقت بیشتری انجام شود، بسته بندی لباس ها است. مرتب کردن لباس ها برای جابجایی و محافظت از آن ها در برابر صدمه های احتمالی امری دشوار است که در صورتی که توسط یک تیم با تجربه باربری انجام گیرد بسیار آسان می باشد. 

اگر نگران بسته بندی لباس هایتان در پروسه اسباب کشی هستید، می توانید با استفاده از ترفندها و نکاتی که در این مقاله از سایت باربری دوستان به شما معرفی می نماییم، لباس های خود را به صورت حرفه ای بسته بندی نمایید. 

بهترین روش بسته بندی لباس در اسباب کشی

  1. تصمیم بگیرید چه لباسی را می خواهید نگه دارید و کدام یک را می فروشید یا اهدا می کنید. 

  2. لباس ها را بر اساس اولویت بسته بندی نمایید.

  3. لباس ها را بر اساس نوع آن ( آویزانی، لباس راحتی و..) بسته بندی کنید.

ابزار مورد نیاز برای بسته بندی لباسابزار موردنیاز برای بسته بندی لباس- وانت بار دوستان

 

بعد از اینکه لباس ها را بر اساس نوع و اولویت جدا سازی و آماده بسته بندی نمودید، حال نوبت به لوازم مورد نیاز برای بسته بندی و جابجایی می رسد. ابزار مورد نیاز برای حمل و نقل لباس ها :

چگونه لباس هایمان را در اسباب کشی مرتب نماییم؟

  1. لباس های خود را بر اساس جنس ( پنبه ای، ابریشمی، نخی، پشمی و..) مرتب نمایید. این کار به فرآیند شست و شوی لباس ها نیز کمک می کند. 

  2. می توانید لباس های خود را بر اساس فصل مرتب نمایید.( تابستانه، پاییزه، بهاره، زمستانه)

  3. نوع دیگری از دسته بندی بر اساس نوع لباس است به این نحو که شلوارها جدا از شومیزها و یا پیراهن ها بسته بندی شود تا هنگام جستجوی لباس راحت تر پیدا شوند و بسته بندی کارآمد و مفیدتری را نیز تجربه نمایید.

نحوه تا کردن لباس های غیر آویز

پس از اینکه لباس ها بسته بندی شدند، نوبت به لباس های غیر آویزی می رسد که باید تا شوند که روش های مختلفی دارند و در ادامه به بیان این موارد می پردازیم.

  •  تا کردن لباس ها به صورت صاف و هموار که از معمول ترین روش های بسته بندی لباس ها می باشد.

  • رول کردن لباس ها تا در جمدان و یا کیف ها کمترین حجم و فضا را بگیرد.

بسته بندی لباس ها به صورت کارآمد

نحوه بسته بندی کارآمد لباس ها - وانت بار دوستان

در این مقاله راجع به نحوه بسته بندی اصولی لباس ها در روند اسباب کشی و انواع تکنیک های آن مواردی را بیان نمودیم. یکی از خدمات وانت بار دوستان در تهران و شهرستان ها ارائه تمامی لوازم مربوط به بسته بندی وسایل و لباس ها از قبیل انواع کارتن ها است که در صورت نیاز می توانید با شماره های درج شده در ارتباط باشید و از کارشناسان ما کسب مشورت نمایید.

هم چنین در صورتی که نیاز به کمک برای بسته بندی لوازم منزل و یا کارگر اسباب کشی داشتید، پرسنل مجموعه وانت بار به صورت شبانه روزی جهت خدمت رسانی آمادگی دارند.

سفارش اسباب کشی و بسته بندی 

در صورتی که قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در محدوده تهران را دارید می‌توانید همه روزه با شماره های درج شده با ما در ارتباط باشید. مجموعه وانت بار غرب تهران آماده ارائه خدمات اسباب کشی و بسته بندی با قیمت مصوب اتحادیه و ارزان در محدوده غرب تهران است. برای آگاهی از قیمت دقیق اسباب کشی و باربری در نزدیکی شما کافی است با شماره تلفن های درج شده در تماس باشید. همچنین خدمات بسته بندی را نیز به صورت کامل به شما ارائه می‌نماییم.

 

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید