چیدمان صحیح اثاثیه در وانت و نیسان

چیدمان صحیح اثاثیه در باربری

بار زدن وسایل در وانت و نیسان بار نیاز به رعایت یک سری اصول دارد. با انجام دادن این نکات می‌توانید از آسیب دیدن وسایل منزل جلوگیری کنید.
 

باربری دوستان
باربری دوستان

یکی از مهم ترین دغدغه ها در اسباب کشی، نحوه چیدمان وسایل و اثاثیه من جمله مبلمان در وانت بار است. پس از اینکه کلیه کارهای مربوط به بسته بندی وسایل اسباب کشی را انجام دادید،  چیدمان صحیح و اصولی اثاثیه سبب می شود تا وسایل آسیبی نبینند در نتیجه در مسیرهای طولانی نیز می توان از ایمن بودن لوازم اطمینان حاصل نمود.  

با توجه به اینکه حمل و نقل در مسیرهای بین شهری و ارسال بار به شهرستان، از حساسیت بیشتری برخوردار است به دلیل عبور از جاده ها و لزوم حفظ ایمنی، نیروهای با تجربه و ماهر وانت بار دوستان با رعایت نکات چیدمان اصولی، ایمنی محصولات را تا سر حد امکان بالا می برند و ریسک را کاهش می دهند.

یکی دیگر از مواردی که لازم است به آن توجه شود اینست که باید اسباب و اثاثیه طوری چیده شوند که هنگام خالی کردن آن ها مشکلی پیش نیاید. برای جلوگیری از ایجاد هر نوع مشکل چیدمان لوازم بهتر است نحوه چیدمان اصولی را بیاموزیم. 

نحوه چیدمان اصولی و صحیح اثاثیه با وانت بار دوستان

چیدمان اصولی اثاثیه با وانت بار دوستان

  1. در ابتدا وسایل و لوازم سنگین را در ماشین باربری بچینید. از قبیل مبلمان، ماشین لباسشویی، یخچال و .. این امر به این دلیل است که فضای کافی برای دیگر وسایل فراهم شود. بهتر است ابتدا وسایل سنگین را حمل کنید و سپس ممکن است روی آنها و یا در کنار آن‌ها فضایی برای قرار دادن سایر اشیاء پیدا کنید.

  2. در مرحله دوم وسایل با حجم بالا را در وانت بار قرار دهید. لازم است این وسایل به صورت افقی قرار داده شود تا تعادل بیشتری حفظ گردد. 

  3. در صورتی که فضای خالی در کناره ها باقی مانده باشد، می توانید دیگر کارتن ها، چمدان ها و دیگر وسایل را قرار دهید. 

  4. بر روی کارتن های سنگین اگر فضایی بود می توانید کارتن های سبک را قرار دهید. بهتر است یک فضای خالی تا سقف باقی بماند.

  5. وسایل شکستنی و ظروف آشپزخانه باید در جای امنی قرار گیرد که در وسط وانت بار می باشد.

  6. و در پایان دیگر وسایلی که حساس و شکننده نیستند همچون کیف، فرش و.. چیدمان می شوند.

مزایای چیدن اصولی اثاثیه

  • استفاده بهینه از فضای داخل ماشین

  • کاهش تعداد ماشین‌ موردنیاز

  • کاهش دفعات رفت و آمد

  • کاهش هزینه باربری

  • سهولت در چیدن و خالی کردن بار

  • عدم آسیب به اثاثیه

سفارش اسباب کشی و بسته بندی 

در صورتی که قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در محدوده تهران را دارید می‌توانید همه روزه با شماره های درج شده با ما در ارتباط باشید. مجموعه وانت بار غرب تهران آماده ارائه خدمات اسباب کشی و بسته بندی با قیمت مصوب اتحادیه و ارزان در محدوده غرب تهران است. برای آگاهی از قیمت دقیق اسباب کشی و باربری در نزدیکی شما کافی است با شماره تلفن های درج شده در تماس باشید. همچنین خدمات بسته بندی را نیز به صورت کامل به شما ارائه می‌نماییم.

نکته پایانی

ضمن تشکر از اینکه تا آخر این مقاله در وب‌ سایت وانت بار دوستان همراه ما بودید، امیدواریم خواندن این محتوا برایتان مفید واقع‌شده باشد. همچنین لازم به ذکر است پرسنل متخصص و ماهر در مجموعه بزرگ وانت و نیسان بار آماده‌اند تا در خصوص انواع خدمات باربری و جابجایی همچون حمل و جابجایی اسباب سنگین با منصفانه‌ ترین قیمت پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید