ترفندهای بسته بندی لوازم آشپزخانه در اسباب کشی

ترفندهای بسته بندی لوازم آشپزخانه

بسته بندی لوازم آشپزخانه شامل دسته های بیشتری نسبت به سایر وسایل خانه است. در صورتی که تخصص کافی برای بسته بندی ندارید می توانید بسته بندی وسایل منزل خود را با خیالی راحت به شرکت خدمات اسباب کشی دوستان بسپارید.

باربری دوستان
باربری دوستان

یکی از حساس ترین و مهم ترین بخش های اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه و لوازم آشپزخانه است به دلیل اینکه در آشپزخانه با حجم بالایی از وسایل شکستنی روبرو هستیم، باید نهایت دقت به کار برده شود. در صورتیکه در هنگام بسته بندی وسایل، دقت لازم به کار برده شود، در هنگام باز کردن لوازم نیز مشکلی ایجاد نخواهد شد.

لازم به ذکر است که بسته بندی اثاثیه و لوازم برای اسباب کشی اصولا یک امر تخصصی است و نیاز به مهارت و آموزش دارد. در صورتی که تخصص کافی در این زمینه را ندارید می توانید بسته بندی وسایل منزل خود را به شرکت خدمات اسباب کشی دوستان بسپارید، در غیر این صورت حتما به نکاتی که گفته می شود توجه نمایید. همچنین می توانید با مشاوران وانت بار دوستان تماس گرفته و سئوالات خود را با ما در میان بگذارید. 

مراحل بسته بندی وسایل شکستنی

مراحل بسته بندی وستیل شکستنی آشپزخانه- وانت بار دوستان

  •     تهیه کارتن اسباب کشی 

  •     آماده کردن پلاستیک و نایلون های ضد ضربه و حباب دار و سایر وسایل مورد نیاز

  •     آماده سازی فضای آشپزخانه و منزل پیش از شروع بسته بندی اثاثیه

  •     جدا کردن لوازم شکستنی سنگین از سبک

  •     قرار دادن وسایل در کارتن ها و گذاشتن لایه های کاورهای کاغذی، پلاستیکی و یا نایلونی بین آنها

  •     پر کردن فضای خالی در کارتن ها با استفاده از پلاستیک، پارچه و غیره

  •     بستن درب کارتن ها با استفاده از چسب های محکم

  •    نوشتن عنوان مربوط به وسایل درون هر یک از کارتن ها 

لوازم بسته بندی وسایل آشپزخانه

  1. کارتن اسباب کشی

  2. نوارچسب

  3. کاغذ بسته بندی

  4. سلفون

  5. پلاستیک حباب‌دار

نکات مهم برای بسته بندی لوازم آشپزخانه

یافتن محل مناسب برای بسته بندی 

قبل از اینکه بسته بندی لوازم و ظروف شکستنی را آغاز نمایید، محل مناسبی برای چیدن آنها در منزل خود پیدا کنید. این محل می‌تواند روی میز ناهارخوری و یا کانتر آشپزخانه باشد. یعنی باید محلی باشد که ترجیحاً رفت و آمد زیادی صورت نگیرد تا ظروف در معرض شکستگی قرار نگیرند.

لوازم موردنیاز برای بسته بندی

بسته بندی لوازم شکستنی در صورتی که با رعایت یک سری نکات مهم هنگام بسته بندی همراه باشد، می تواند به یک فعالیت سرگرم کننده تبدیل شود. مواد مورد نیاز برای بسته بندی را تهیه کنید. از جمله‌ی این ابزار موردنیاز، جعبه‌های مقوایی، فوم محافظ ظروف و محافظ حباب دار، پارچه های نرم، قیچی، ماژیک و روزنامه‌ی زیاد برای بسته بندی است.

حمل یخچال در اسباب کشی

بسته بندی لوازم آشپزخانه

بسته بندی لوازم آشپزخانه- وانت بار دوستان

بسته بندی لوازم برقی

ابتدا لوازم برقی را از برق جدا کرده و تمیز کنید. استفاده از جعبه‌های اورجینال برای بسته‌ بندی لوازم برقی مناسب هستند. در غیر این صورت، ابتدا لوازم برقی را داخل روزنامه باطله یا نایلون های حباب دار بپیچید

بسته بندی کاسه و بشقاب‌ها

کاسه و بشقاب‌ها جزء لوازمی هستند که روزمره مورد استفاده قرار می گیرند. بشقاب‌ها و کاسه را یکی یکی با پلاستیک حباب‌دار یا روزنامه باطله بپیچید. 

بسته بندی لیوان ها

قبل از بسته‌بندی لیوان، این لوازم باید تمیز و خشک باشند. لیوان، فنجان و بطری‌های شیشه ای آب را جداگانه با نایلون حباب‌دار بپیچید.

بسته بندی قابلمه ها

برای بسته بندی تابه و قابلمه‌ها، کارتن‌های محکم و بزرگ تهیه کنید. قابلمه و تابه‌های کوچکتر را درون تابه و قابلمه‌های بزرگ‌تر قرار دهید. درب‌های شیشه‌ای این لوازم را جداگانه بسته بندی کنید.

بسته بندی چاقو، چنگال و قاشق

 برای بسته بندی چاقوهای بزرگ از کیسه‌های چرمی و پارچه‌های ضخیم استفاده کنید و برای بسته بندی قاشق و چنگال از جعبه‌های کفش استفاده کنید.

بسته بندی لوازم بزرگ آشپزخانه

پس از بسته بندی لوازم کوچک می‌بایست لوازم بزرگ آشپزخانه از جمله یخچال، اجاق گاز، ماکروفر، ماشین لباس شویی و … را بسته بندی کنید.

سفارش اسباب کشی و بسته بندی 


در صورتی که قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در محدوده تهران را دارید می‌توانید همه روزه با شماره های درج شده با ما در ارتباط باشید. مجموعه وانت بار غرب تهران آماده ارائه خدمات اسباب کشی و بسته بندی با قیمت مصوب اتحادیه و ارزان در محدوده غرب تهران است. برای آگاهی از قیمت دقیق اسباب کشی و باربری در نزدیکی شما کافی است با شماره تلفن های درج شده در تماس باشید. همچنین خدمات بسته بندی را نیز به صورت کامل به شما ارائه می‌نماییم.

نکته پایانی

ضمن تشکر از اینکه تا آخر این مقاله در وب‌ سایت وانت بار دوستان همراه ما بودید، امیدواریم خواندن این محتوا برایتان مفید واقع‌شده باشد. همچنین لازم به ذکر است پرسنل متخصص و ماهر در مجموعه بزرگ وانت و نیسان بار آماده‌اند تا در خصوص ارائه انواع خدمات باربری و جابجایی  با منصفانه‌ ترین قیمت پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشند. شما می توانید در هر زمانی بر روی خدمات باربری دوستان حساب کرده و امور باربری خود را با خیالی آسوده به دستان با تجربه و کارآزموده ما بسپارید. 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید