کاور رختخواب - روش های بسته بندی رختخواب در اسباب کشی

بسته بندی رختخواب در اسباب کشی

بسته بندی لوازم خواب و رختخواب در اسباب کشی به صورت حرفه ای و با تجهیزات به روز 

باربری دوستان
باربری دوستان

در پروسه اسباب کشی و جابجایی یکی از موارد مهم و اساسی نحوه بسته بندی وسایل است که نیازمند تخصص و مهارت بالا می باشد. به دلیل اینکه کم ترین آسیبی به وسایل وارد نشود، لازم است  فرآیند بسته بندی با دقت بسیاری انجام شود. یکی از مهم ترین وسایل، بسته بندی رختخواب و کاور رختخواب است که باید طوری انجام شود که هم فضای کمی را بگیرد و هم کثیف نشود.

یکی از مشکلاتی که ممکن است جابجایی رختخواب ایجاد نماید، بهم ریختگی آن است بنابراین استفاده از کاور رختخواب، کارتن و وکیوم کردن برای بسته بندی و جابجایی رختخواب از بهترین شیوه ها برای بسته بندی می باشد. رختخواب و وسایل مرتبط به خواب همچون تشک، ملحفه، بالشت و پتو از جمله وسایلی هستند که در اسباب کشی باید بسته بندی شوند. در ادامه این مطلب از سایت وانت بار دوستان نحوه بسته بندی رختخواب در اسباب کشی و نکته‌های لازم در این باره را بررسی می‌کنیم.

استفاده از کاور رختخواب برای اسباب کشی

در گذشته از یک پارچه یا ملحفه بزرگ استفاده می‌کردند تا بالش، پتو یا تشک را درون آن بپیچند و در نهایت آن را یک گره بزرگ می‌زدند. اما امروزه با وجود کاور رختخواب برای اسباب کشی دشواری های گذشته از بین رفته است. یکی از جدیدترین و بهترین روش های بسته بندی رختخواب، استفاده از کاور و قرار دادن رختخواب در آن برای حمل می باشد.

هنگام استفاده از کاور رختخواب احتمال آسیب دیدن و کثیف شدن رختخواب بسیار پایین می آید. یکی از خدمات مجموعه وانت بار دوستان ارائه کاور رختخواب به مشتریان برای حمل آسان تر رختخواب در اسباب کشی می باشد. استفاده از کاور مناسب رختخواب علاوه بر اینکه نظم خاصی را ایجاد می‌کند، از کثیف شدن و به هم ریختگی وسایل نیز جلوگیری می‌کند. 

بیشتر بدانید: بسته بندی لباس ها در اسباب کشی

نکات مهم در هنگام بسته بندی رختخواب

بسته بندی رختخواب- وانت بار دوستان

  • حتما پیش از بسته بندی، چسب پهن تهیه کنید.

  • ضربه‌ گیرهای حبابدار و نایلون‌های ضخیم از واجبات بسته بندی است.

  • حتما ملحفه‌های بزرگی را برای بسته بندی کنار بگذارید.

  • برای بسته بندی خوشخواب دو نفره بهتر است طناب هم تهیه کنید.

سفارش اسباب کشی و بسته بندی 

در صورتی که قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در محدوده تهران را دارید می‌توانید همه روزه با شماره های درج شده با ما در ارتباط باشید. مجموعه وانت بار غرب تهران آماده ارائه خدمات اسباب کشی و بسته بندی با قیمت مصوب اتحادیه و ارزان در محدوده غرب تهران است. برای آگاهی از قیمت دقیق اسباب کشی و باربری در نزدیکی شما کافی است با شماره تلفن های درج شده در تماس باشید. همچنین خدمات بسته بندی را نیز به صورت کامل به شما ارائه می‌نماییم.

ترفندهای بسته بندی لوازم آشپزخانه

مشخصات کاور رختخواب

  1. سه لایه برای مقاومت بالا

  2. پشم شیشه برای محافظت بیشتر

  3. زیپ جهت سهولت در باز و بسته کردن آن

کاور تشک دو نفره در هنگام اسباب کشی

خوشخواب های دو نفره به دلیل حجم بالا به سختی جابجا می شوند و ممکن است هنگام جابجایی بر روی زمین کشیده شوند. اغلب افراد بر روی تشک و لوازم خواب حساسیت زیادی دارند  بنابراین تمیز نگه داشتن آن از اهمیت بالایی برخوردار است و کثیف و پاره شدن رختخواب باعث آزردگی می گردد. به ویژه کاور رختخواب عروس از حساسیت بیشتری نیز برخوردار است. 

بهترین کار استفاده از کاور های مخصوص بسته بندی رختخواب است که سرعت عمل بسته بندی را نیز افزایش می بخشد. علاوه بر استفاده از کاور می توان دور تشک را با ضربه‌گیرهای حبابدار بپیچید و سپس روی آن سلفون بکشید که به دلیل حجم بالای تشک سخت و زمان بر است. 
 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید