جابجایی و حمل پیانو - حمل و نقل و بسته بندی تخصصی پیانو

جابجایی و حمل پیانو در تهران

جابجایی و حمل پیانو در اسباب کشی نیازمند دقت بالا و برنامه ریزی اصولی می باشد.

باربری دوستان
باربری دوستان

جابجایی و حمل پیانو در اسباب کشی بسیار تخصصی می باشد و در صورتی که حمل و نقل پیانو به صورت اصولی انجام نشود، ممکن است صدمات جبران ناپذیری به پیانو و بدنه آن وارد شود. پیانو از جمله لوازم لوکسی است که از لحاظ قیمتی بسیار بالاست و جابجایی آن نیازمند دقت بالا و برنامه ریزی صحیح می باشد. مجموعه باربری دوستان در تهران با توجه به تجربه بالا و سابقه بسیاری که دارد؛ به ویژه در زمینه حمل و نقل کالاهای لوکس و باارزش، امر جابجایی پیانو و دیگر لوازم لوکس را بدون کوچکترین آسیبی ارائه می دهد تا با آرامش خاطر پروسه جابجایی و حمل و نقل پیانو به پایان برسد.

شرکت باربری دوستان با بیش از یک دهه سابقه در زمینه خدمات حمل و جابجایی وسایل سنگین، بسته بندی اثاثیه و لوازم در اسباب کشی و دیگر موارد آماده خدمات رسانی به هم وطنان گرامی به صورت همه روزه می باشد.

حمل پیانو در تهران

حمل پیانو در تهران- وانت بار دوستان

 حمل پیانو در تهران بسیار مهم و حساس است. چرا که پیانو یک وسیله سنگین و باارزش می باشد و لازم است هنگام حمل و نقل پیانو طوری اقدام شود تا کمترین آسیبی به خود پیانو و دیواره ها در طول مسیر ایجاد نشود. 

نکات حمل پیانو

  • حرکت دادن پیانو باید بسیار دقیق و آرام باشد.

  •  هنگام جابجایی پیانو، از قوی ترین کارگران حمل بار استفاده شود. 

  • بعضی از پیانوهای دیواری و یا اسپینت، در زیر پایه هایشان چرخ دارند و چند نفر همزمان می توانند پیانو را به آرامی بلند کرده و اقدام به بسته بندی پیانو کنند. خدمات بسته بندی پیانو هم بسیار حساس و مهم است. معمولا این کار با استفاده از پتو یا پارچه های کلفت و با استفاده از تسمه و لوازمی مانند آن صورت می گیرد. 

  •  برای جابجایی پیانوهایی که چرخ زیر پایه هایشان ندارند می توان پس از بسته بندی، از وسایلی مانند چرخ های بزرگ استفاده کرد. 

  •  حمل و جابجایی پیانو در هنگام باربری باید به صورتی انجام شود که کوچکترین خسارت جانبی مانند آسیب به بدنه، پایه ها و یا کلیدهای آن وارد نشده و هیچ گونه خراش و یا ضربه ای به آن نخورد. 

هزینه حمل و نقل پیانو

هزینه حمل و نقل پیانو- وانت بار دوستان

جابجایی و حمل و نقل پیانو لازم است توسط یک تیم حرفه ای باربری انجام شود. به منظور تعیین هزینه حمل و نقل پیانو پارامترهای بسیاری باید مد نظر قرار گیرد. برخی از این موارد شامل مسافت طی شده بین مبدا و مقصد، وزن و قیمت پیانو، تعداد گارگران حمل بار، تعداد طبقات و پله ها و.. می باشد. برای کسب اطلاعات کافی راجع به حمل پیانو و هزینه دقیق جابجایی پیانو با شماره درج شده در ارتباط باشید. 

سفارش اسباب کشی و بسته بندی 

در صورتی که قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در محدوده تهران را دارید می‌توانید همه روزه با شماره های درج شده با ما در ارتباط باشید. مجموعه وانت بار غرب تهران آماده ارائه خدمات اسباب کشی و بسته بندی با قیمت مصوب اتحادیه و ارزان در محدوده غرب تهران است. برای آگاهی از قیمت دقیق اسباب کشی و باربری در نزدیکی شما کافی است با شماره تلفن های درج شده در تماس باشید. همچنین خدمات بسته بندی را نیز به صورت کامل به شما ارائه می‌نماییم.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید