ترفندهای خلاقانه اسباب کشی آسان و جالب

خلاقیت در اسباب کشی

جا به جایی وسایل منزل و اسباب کشی همیشه کار سختی به حساب می آید، اما با کمک ترفندهایی می توان آن را در کمترین زمان و بهترین کیفیت انجام داد.
 

باربری دوستان
باربری دوستان

اسباب کشی یکی از کارهای دشوار و پر استرسی است که هم زمان بر است و هم انرژی بسیاری لازم دارد. فرآیند بسته بندی وسایل و لوازم با کمی خلاقیت تبدیل به یک کار آسان می شود که دیگر زمان بر نیست. یکی از مهم ترین موارد در موضوع ترفندهای اسباب کشی اینست که همه کارها را برای روز آخر نگذارید و از هفته قبل اسباب کشی و نقل مکان کارها را آغاز نمایید. با انجام تکنیک ها و ترفندهای اسباب کشی می توانید در مدت زمان کوتاهی فرآیند اسباب کشی و جابجایی را انجام دهید. 

نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی آسان و سریع بسیار اهمیت دارد. هم چنین حمل و جابجایی وسایل سنگین از قبیل حمل یخچال ساید امری تخصصی است و بهتر است  توسط افراد متخصص و کاربلد در باربری های معتبر و حرفه ای انجام گیرد. 

نکات قبل از اسباب کشی 

  • چک لیست تهیه کنید.

  • وسایل اضافی را سازماندهی نمایید.

  • کارتن های خالی را آماده نمایید.

  • ابزارهای بسته بندی را فراهم نمایید.

  • مواد غذایی را بسته بندی نمایید.

ترفندهای بسته بندی در اسباب کشی

ترفندهای بسته بندی در اسباب کشی - وانت بار دوستان

  1. استفاده از برچسب برای یادداشت کردن محتویات داخل کارتن ها

  2. برای بسته بندی چاقو ها از کیسه ها و قوطی ها استفاده کنید و با چسب به هم بچسبونید.

  3. برای بسته بندی بشقاب و ظروف شکستنی، میتونید بینشون کاغذ باطله، فوم، یا نایلون حبابدار بزارید و همچنین داخل کارتن حتما به صورت عمودی بچینید.

  4. استفاده از سلفون برای بسته بندی کشوهای کمد و پارتیشن ها

  5. برای بسته بندی و جمع آوری لباس ها که چروک و خراب نشوند، از باکس لباس و یا کاور لباس استفاده نمایید. 

  6. نیروی کمکی استخدام کنید. کارگر اسباب کشی

  7. هنگام خرج کردن خلاقیت در اسباب کشی، حواستان به اشیا قیمتی هم باشد. علاوه بر این به نکاتی مثل جابجایی گیاهان توجه کافی داشته باشید.

  8. بسته بندی رختخواب در اسباب کشی با کاور رختخواب

  9. انتخاب یک شرکت باربری مطمئن، مجوز دار و آشنا به تکنیک جدید بسته بندی و اسباب کشی وسایل و در نهایت تجهیز شده به  وسایل مناسب جا به جایی وسایل را در اولویت شروع پروسه اسباب کشی قرار دهید.

در پایان ترفندهای جالب اسباب کشی ایده هایی است برای ساده تر شدن مراحل جابجایی. هر ایده می تواند باری از زحمات اسباب کشی بکاهد. امیدواریم این نوشته پیرامون ترفندها و روش‌های جالب و خلاقانه اسباب کشی ، برای شما مفید واقع شود.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید