حمل اثاثیه منزل - هزینه اسباب کشی در تهران و شهرستان ها

 حمل اثاثیه منزل

یکی از موارد ضروری در حمل ، باربری و جابجایی لوازم منزل ، قیمت حمل اثاثیه منزل می باشد. شرکت باربری دوستان با مناسب ترین قیمت، حمل و نقل لوازم را ارائه می دهد.

باربری دوستان
باربری دوستان

حمل اثاثیه منزل یکی از جمله خدماتی است که مجموعه وانت بار دوستان با کیفیت بالا ارائه می دهد. از جمله دغدغه های کسانی که قصد اسباب کشی دارند، هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل سوالی است که به کرات از کارگر اسباب کشی و شرکت های باربری پرسیده می شود. در صورتی که قصد اسباب کشی و جابجایی را دارید، با ما همراه شوید تا با آگاهی بیشتری حمل و نقل وسایل و لوازم خود را به شرکت های باربری بسپارید.

لازم به ذکر است که نرخ قیمت باربری کاملا بر اساس استانداردهای اتحادیه باربری تهران محاسبه می گردد. با توجه به اینکه درصد بالایی از مشتریان راجع به هزینه حمل اثاثیه منزل از مجموعه وانت بار دوستان سوال می پرسند، بر آن شدیم تا در قالب یک مقاله، تعرفه و هزینه باربری اسباب منزل را توضیح دهیم. 

قیمت باربری تهران

هزینه و قیمت باربری در تهران به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. برخی از عواملی که بر هزینه جابجایی تاثیر گذار است عبارتند از:

به منظور کسب اطلاعات دقیق از میزان هزینه ها بهترین راه، ارتباط با کارشناسان باربری مجموعه وانت بار است که با توجه به شرایط شما قیمت دقیقی از هزینه های باربری را خدمتتان ارائه می نماید. 

قیمت باربری بین شهری

با توجه به اینکه مسافت مقصد چقدر است و مسیری که قصد اسباب کشی به آن را دارید در چه منطقه ای قرار دارد، وضعیت جاده ای آن چگونه است، قیمت باربری متفاوت می باشد. یرای کسب اطلاعات دقیق می توانید با کسب مشاوره از کارشناسان ما، به پاسخ سوالات خود دست یابید. 

قیمت کارگر اسباب کشی

تعیین هزینه کارگر اسباب کشی و حمل و نقل با توجه به شرح وظایف او می باشد. یکی دیگر از مواردی که در میزان هزینه تاثیرگذار است بر اساس تعداد طبقات و ساعتی است که تعیین می گردد. 

قیمت حمل وسایل سنگین

در فرآیند اسباب کشی و جابجایی، هزینه حمل وسایل سنگین که ابعاد بزرگی دارند و از لحاظ وزنی نیز سنگین هستند و برای حمل و نقل آن ها نیاز به نیروهای توانمند می باشد، متفاوت است و بر اساس تعداد طبقات محاسبه می گردد. 

وسایل و لوازم سنگین عبارتند از: 

  1. پیانو 

  2. گاوصندوق

  3. یخچال ساید بای ساید

  4. یخچال فریزرهای بزرگ

  5. بوفه و کمد های بزرگ

سفارش اسباب کشی و بسته بندی 

در صورتی که قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در محدوده تهران و شهرستان را دارید می‌توانید همه روزه با شماره های درج شده با ما در ارتباط باشید. مجموعه وانت بار غرب تهران آماده ارائه خدمات اسباب کشی و بسته بندی با قیمت مصوب اتحادیه و ارزان در محدوده غرب تهران است. برای آگاهی از قیمت دقیق اسباب کشی و باربری در نزدیکی شما کافی است با شماره تلفن های درج شده در تماس باشید. همچنین خدمات بسته بندی را نیز به صورت کامل به شما ارائه می‌نماییم.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید