کارتن بسته بندی لوازم در اسباب کشی

کارتن اسباب کشی

 تمام وسایل خرده ریز موجود در منزل را باید در جعبه‌های مناسب بسته بندی کرد. چرا که اگر لوازم خرده ریز داخل کارتن اسباب کشی با ابعاد نامناسب قرار گرفته شود ممکن است خساراتی در اثر ضربه در طول اسباب کشی به وسایل زده شود.
 

باربری دوستان
باربری دوستان

کارتن اسباب کشی یکی از ضروری ترین تجهیزات برای بسته بندی تمامی وسایل و لوازم در باربری است که در اندازه و ابعاد مختلف ارائه می شود. از جمله مشخصه های اصلی کارتن بسته بندی لوازم از قبیل کارتن لباس، کارتن یخچال، کارتن رگال دار و.. این است که مقاومت بالایی داشته باشد و بتواند وزن بار را به خوبی تحمل کند. 

از کارتن های اسباب کشی برای بسته بندی لوازمی همچون ظرف های شکستنی و چینی استفاده کرد تا بخوبی از اثاثیه محافظت نماید و مانع از ورود خسارت می شود. وانت بار دوستان خدمات بسته بندی وسایل و لوازم با کارتن های مناسب و مقاوم اسباب کشی و کارتن های رگال دار را ارائه می دهد. 

بسته بندی در اسباب کشی

بسته بندی در اسباب کشی - وانت بار دوستان

در پروسه اسباب کشی، بسته بندی وسایل و لوازم یک اقدام مهم و حساس می باشد. تمامی وسایلی که قرار است جابجا شوند باید بسته بندی شوند. وسایلی که از لحاظ اندازه و ابعاد قابلیت قرار گیری در کارتن را دارند، بهتر است در کارتن قرار بگیرند. دیگر اقلام که از لحاظ ابعاد بزرگ تر هستند برای بسته بندی از روش هایی همچون فوم و یا پلاستیک های حبابدار و .. استفاده می شود. با توجه به اینکه بسته بندی در کارتن ها زمان بر است و نیاز به سازماندهی دارد، بهتر است زودتر بسته بندی وسایل شکننده و حساس را آغاز نمایید. 

کاربردهای کارتن بسته بندی

  • بسته بندی کتاب

  • بسته بندی کفش

  • بسته بندی لباس

  • بسته بندی مواد غذایی

  • بسته بندی ظروف چینی و وسایل آشپزخانه 

کارتن رگال دار برای بسته بندی لباس

کارتن های رگال دار جهت اسباب کشی لباس ها بسیار مناسب است به ویژه برای بسته بندی و آماده نمودن لباس‌های مجلسی، کت‌ و‌شلوار و... الزاما باید از کارتن رگال دار استفاده شود تا برای لباس هایی که گران قیمت نیز هستند مشکلی پیش نیاید. می توان برای بسته بندی لباس هایی که برایتان اهمیت چندانی ندارند، از همان فرآیند قدیمی استفاده نمود و لباس ها را در کارتن قرار داد و بسته بندی نمود.

کارتن حمل مواد خوراکی داخل یخچال

 حمل مواد خوراکی و یخ‌ زده‌ی داخل یخچال همیشه یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها در حین اسباب‌کشی است. با استفاده از کارتن‌های مخصوص بسته‌ بندی خوراکی و مواد یخ‌ زده داخل یخچال خوراکی ها فاسد نمی شوند. از ویژگی های این نوع از کارتن ها خاصیت ضد آب و عایق‌ کاری شده است که از فاسد شدن و گرم شدن محیط داخل کارتن جلوگیری می کند.

سفارش اسباب کشی و بسته بندی

 در صورتی که قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل  در محدوده تهران و شهرستان را دارید می‌توانید همه روزه با شماره های درج شده با ما در ارتباط باشید. مجموعه وانت بار غرب تهران آماده ارائه خدمات اسباب کشی و بسته بندی با قیمت مصوب اتحادیه و ارزان در محدوده غرب تهران است. برای آگاهی از قیمت دقیق اسباب کشی و باربری در نزدیکی شما کافی است با شماره تلفن های درج شده در تماس باشید. همچنین خدمات بسته بندی را نیز به صورت کامل به شما ارائه می‌نماییم.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید