نکات و ترفندهای چیدمان اثاثیه پس از اسباب کشی

نکات و ترفندهای چیدمان اثاثیه پس از اسباب کشی

چیدمان اثاثیه پس از اسباب کشی یکی از کارهای مشکل و دشواری است که باید انجام دهید از ویژه ترین خدمات ما در وانت بار دوستان چیدمان اثاثیه پس از اسباب کشی است.

باربری دوستان
باربری دوستان

پس از اینکه به منزل جدید نقل مکان کردیم و پروسه اسباب کشی و چیدمان صحیح اثاثیه در ماشین باربری به پایان رسید، اولین چیزی که به ذهنمان خطور می کند، چیدمان اثاثیه پس از اسباب کشی است. ممکن است این کار چند روز و یا چند ماه از وقتمان را بگیرد بنابراین بهتر است با داشتن یک برنامه ریزی صحیح، چیدمان وسایل منزل را به نحو اصولی انجام دهیم و دچار اضطراب نشویم. 

وانت بار دوستان نکات و تکنیک های اصولی چیدمان اثاثیه منزل بعد از اسباب کشی را بیان می دارد تا از نگرانی های شما کاهش یابد و بتوانید با برنامه ریزی منسجم جابجایی و چیدمان وسایل را انجام دهید.

دستورالعمل های کاربردی چیدمان اثاثیه پس از اسباب کشی

 ترفند های چیدمان اثاثیه چس از اسباب کشی- وانت بار دوستان

1- بسته بندی و کارتن بندی را در بخش مربوطه قرار دهید. 

کارتن ها و بسته بندی هایی که از قبل مشخص شده و تفکیک شده است را در جایگاه مخصوص خود قرار دهید. کارتن های مربوط به هر اتاق را در اتاق و جایگاه مد نظر قرار دهید.

2- بسته بندی ها را به ترتیب اولویت باز کنید.

پس از اسباب کشی و به منظور آغاز چیدمان اثاثیه، بهتر است از بسته های ضروری و دارای اولویت آغاز کنیم. لازم است ابتدا به سراغ بسته هایی که ضروری تر است و بیشتر به آن ها نیاز پیدا می کنیم برویم. به عنوان نمونه بسته های مواد غذایی دارای اولویت هستند و باید در یخچال و یا جایگاه مناسب قرار بگیرند. سپس بسته های مربوط به آشپزخانه را باز کنید و چیدمان اثاثیه را از همین نقطه آغاز کنید. ابتدا از چیدمان ظروف، قابلمه ها و ادویه ها که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند آغاز کنید.

به منظور تسریع در جابجایی و چیدمان می توانید برچسبی بر روی کابینت قرار دهید و اسم وسیله را بر روی آن بنویسید این گونه به راحتی می توانید آن ها را در کابینت مخصوص خود قرار دهید. 

3- چیدمان اتاق خواب

اتاق خواب دومین جایی است که باید به سراغ آن بروید. پیش از هر اقدامی، لوازم مربوط به هر اتاق را جدا کنید. در ابتدا تخت خواب ها را آماده کنید و ملحفه های مربوط به تخت ها را جدا سازی نمایید. لازم است که در این مرحله محل استراحت و خوابیدن همه افراد خانواده تکمیل شود و سپس به سراغ کارتن ها و بسته بندی لوازم قفسه ها و داخل کمدها بروید. 

4- لوازم داخل کمد

پس از طی کردن مراحل قبلی نوبت به وسایل و لوازم داخل کمد می رسد. لازم است در ابتدا کمد هر وسیله را مشخص کنید. کمد لباس ها را مشخص کنید و کارتن مربوط به لباس ها را در کنارش قرار دهید. سعی کنید ابتدا یک کارتن لباس و یا چمدان را خالی کنید و سپس به سراغ بعدی بروید.

5- سرویس بهداشتی

لازم است در وهله اول اقلام ضروری از قبیل حوله، مسواک، دمپایی و.. را که اهمیت دارد در این مکان قرار دهید. این کار بهتر است پس از ورود به منزل جدید و به عنوان اولین کار انجام شود. در ادامه جابجایی و چیدمان اثاثیه می توانید اقدام به کامل کردن دکوراسیون و قرار دادن دیگر وسایل مربوطه نمایید. 

6- سرهم کردن مبل ها و قرار دادن در جایگاه مناسب

در این مرحله، احتمالا بخش هایی از منزل سروسامان گرفته اند. حال نوبت به چیدمان پذیرایی و قرار گرفتن مبل ها در مکان مناسب می باشد. در صورتی که پیش از اسباب کشی به طراحی دکوراسیون قکر کرده باشید این مرحله سریع پیش خواهد رفت در غیر این صورت ممکن است چندین بار نیاز به تغییر دکوراسیون داشته باشید. برای چیدمان اثاثیه پس از اسباب‌ کشی ابتدا بهتر است که مکان مناسبی برای لوازم بزرگ‌ تر پیدا کنید و جزئیات کار را در انتها انجام دهید.

7- مرتب کردن انباری 

یکی از آخرین فضاهایی که باید به چیدمان آن بپردازید انباری می باشد. جایی که قرار است لوازم اضافی یا وسیله‌ های کارتان را در آن قرار دهید یا آن را برای کار کردن در خانه آماده کنید.

بهترین روش برای چیدمان اثاثیه پس از اسباب‌کشی در این بخش از خانه این است که قفسه‌هایی کاربردی در آن جاسازی کنید و کلیه لوازم مورد نیاز را داخل قفسه‌ها بچینید تا از فضا نیز به بهترین نحو استفاده شود.

نکات چیدمان اثاثیه پس از اسباب کشی

  • کارتن‌های مربوط به هر اتاق و هر بخش خانه را در همان قسمت قرار دهید.

  • نیازهای خانه را از قبل پیش‌ بینی کنید و هر چه سریع‌تر اقدامات مربوط را انجام دهید. برای مثال اگر در اتاق خوابتان هیچ کمدی ندارید، بهتر است قبل از اسباب‌کشی به فکر خرید یا ساخت یک کمد دیواری چوبی جدید در اتاقتان باشید تا بعداً به مشکل برنخورید.

  • برای هر یک از اعضای خانواده کاری در نظر بگیرید و حتی اجازه دهید فرزندانتان نیز با جمع کردن لوازم اتاق خودشان مشغول شوند و در این کار مشارکت داشته باشند.

  • ابتدا کارهای اصلی را انجام دهید و برای باز کردن همه کارتن‌ها و لوازم غیرضروری زیاد عجله نکنید. به جای اینکه خودتان را خسته کنید بهتر است بعد از اینکه لوازم ضروری را جاسازی کردید کمی استراحت کنید و آرام آرام باز کردن کارتن‌های دیگر را شروع کنید

  • هیچ‌گاه در همان ابتدای کار که تازه اسباب‌کشی کرده‌اید، همه بسته‌ها را با هم باز نکنید، بهتر است هر کارتن را به موقع و به ترتیب اولویت باز کنید.

سفارش اسباب کشی و بسته بندی 

در صورتی که قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در محدوده تهران و شهرستان را دارید می‌توانید همه روزه با شماره های درج شده با ما در ارتباط باشید. مجموعه وانت بار غرب تهران آماده ارائه خدمات اسباب کشی و بسته بندی با قیمت مصوب اتحادیه و ارزان در محدوده غرب تهران است. برای آگاهی از قیمت دقیق اسباب کشی و باربری در نزدیکی شما کافی است با شماره تلفن های درج شده در تماس باشید. همچنین خدمات بسته بندی را نیز به صورت کامل به شما ارائه می‌نماییم. 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید