کارگر تخلیه بار و بارگیری در اسباب کشی

کارگر تخلیه بار

خدمات تخلیه بار و بارگیری  با ارائه خدمات ویژه و قیمت مناسب.

باربری دوستان
باربری دوستان

گاها پیش آمده که برای حمل و جابجایی وسایل تنها به یک یا چند کارگر باربری و حمل بار در تهران نیاز داشته ایم که وسایل را جابجا نمایند. وانت بار دوستان با هدف خدمت رسانی فرصتی را فراهم نموده است تا بتوان از خدمات باربری توسط کارگر آموزش دیده به منظور حمل و تخلیه بار استفاده نمود.  کارگران تخلیه و حمل بار مهارت کافی در زمینه حمل و باربری را دارا هستند. 

برای جابه جایی اسباب و وسایل بزرگ ، شکستنی و لوازم برقی نیاز به نیرویی ماهر و توانا می باشد تا بدون دردسر این کار را انجام دهد. مجموعه وانت بار با تکمیل و آموزش نیروهای خود در زمینه حمل بار و جابجایی انواع کالاها اعم از لوازم منزل، مبلمان و لوازم اداری و همچنین لوازم و وسایل حساس، سنگین و گران قیمت مانند یخچال های ساید بای ساید، گاو صندوق، انواع پیانو و لوازم ورزشی سنگین همچون تردمیل و دستگاه های بدنسازی آمادگی خود را جهت ارائه کارگران مجرب و آموزش دیده و متعهد اعلام می دارد. 

استفاده از خدمات مرتبط با کارگر بسته بندی اثاثیه منزل، کارگر چیدمان اثاثیه منزل و کارگر اسباب کشی برای افرادی که توانایی و زمان جمع‌ آوری و بسته بندی اثاثیه منزل را هنگام اسباب کشی ندارند؛ بسیار کاربردی است.

کارگر تخلیه بار

کارگر تخلیه بار - وانت بار دوستان

وانت بار دوستان با هدف خدمت رسانی به هموطنان با آموزش حرفه ای کارگر تخلیه و حمل بار سعی بر این دارد تا ماهرترین کارگران را برای حمل و باربری در اختیار شما قرار دهد. کارگران حمل و تخلیه بار از بین ماهرترین کارگران انتخاب می شوند و از تجربه کافی نیز برخوردارند. کارگر تخلیه بار به منظور تخلیه، بارگیری و جابجایی انواع کالاها ارسال می شود. تعداد کارگران ارسالی تخلیه توسط شما قابل انتخاب است.

خدمات کارگر حمل و تخلیه بار

  • حمل یخچال ساید بای ساید و ارائه کلیه خدمات کارگر جابه جایی لوازم منزل

  • حمل گاو صندوق

  • جابه جایی پیانو

  • حمل بوفه و میز

  • باز و بست گاز و لباسشویی و ظرفشویی

  • چیدمان لوازم در منزل جدید باز و بست یخچال ساید

  • جابه جایی و حمل جعبه و سایر وسایل

  • تخلیه بار شرکت ها و ادارات

  • تخلیه بار مراکز صنعتی و تجاری

قیمت کارگر تخلیه بار 

تعیین قیمت کارگر حمل و تخلیه بار به عوامل مختلفی همچون تعداد وسایل و لوازم، مدت زمان باربری، تعداد کارگران و.. بستگی دارد. شما عزیزان می توانید جهت کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از میزان تعرفه ها به طور دقیق اطلاع پیدا نمایید. 

سفارش اسباب کشی و بسته بندی 

در صورتی که قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در محدوده تهران و شهرستان را دارید می‌توانید همه روزه با شماره های درج شده با ما در ارتباط باشید. مجموعه وانت بار غرب تهران آماده ارائه خدمات اسباب کشی و بسته بندی با قیمت مصوب اتحادیه و ارزان در محدوده غرب تهران است. برای آگاهی از قیمت دقیق اسباب کشی و باربری در نزدیکی شما کافی است با شماره تلفن های درج شده در تماس باشید. همچنین خدمات بسته بندی را نیز به صورت کامل به شما ارائه می‌نماییم. 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید