روش های جابجایی میز بیلیارد

جابجایی و حمل میز بیلیارد

جابجایی میز بیلیارد توسط باربری دوستان با بهترین روش های بسته بندی و حمل بار و استفاده از به روزترین فناوری ها بدون کمترین آسیب 
 

باربری دوستان
باربری دوستان

حمل میز بیلیارد و اسنوکر از جمله خدمات حمل وسایل سنگین در اسباب کشی است و با توجه به این امر که جابجایی میز بیلیارد کار بسیار دشواری است بسیار چالش برانگیز است چرا که این امر کاملا تخصصی بوده و لازم است توسط کسانی که تبحر و تخصص کافی داشته باشند، انجام گیرد در غیر این صورت احتمال آسیب به میز بیلیارد و هم چنین خودشان وجود دارد.

همچنین بسته بندی و جابجایی آن توسط شرکت های باربری نیز بسیار گرانقیمت و پر هزینه می باشد. اما شما می توانید از نکاتی که ما در اینجا برای جابجایی میز بیلیارد ارائه می کنیم استفاده  کنید تا بتوانید این کار سخت را به خوبی انجام دهید.

در این مقاله از وانت بار دوستان، قصد داریم راجع به نحوه جابجایی میز بیلیارد هنگام اسباب کشی که بسیار چالش برانگیز و پیچیده است صحبت نماییم. پیشنهاد ما این است که حمل میز بیلیارد را به شرکت های معتبر باربری بسپارید تا با آسایش خیال به امر جابجایی بپردازید.

مواردی که پیش از جابجایی میز بیلیارد باید بدانید

  • اندازه و نوع میز

میزهای استاندارد در اندازه های ۷ فوت، ۸ فوت و ۹ فوت عرضه می شوند. اگر درمورد اندازه میز مطمئن نیستید، به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید. می توانید به سادگی با متر آن را اندازه گیری کنید.

  • وزن میز نیز بسیار مهم است.

وزن یکی از دلایل اصلی چالش جابجایی میز بیلیارد است. وزن دقیق به اندازه میز بستگی دارد. وزن میز به تعداد صفحاتی که به آنها مجهز هست، بستگی دارد.

  • شرایط میز بیلیارد در خانه فعلی و مقصد

  • بررسی راهروها، درها، پله ها و پاگردها در خانه فعلی و مقصد

  • برآورد تقریبی از هزینه های متوسط انتقال یک میز بیلیارد

حمل و جابجایی میز بیلیارد

میز بیلیارد یکی از سرگرم کننده ترین وسایلی است که می توانید در خانه داشته باشید. اما در زمان اسباب کشی حمل این میز بسیار نگران کننده است. جابجایی میز بیلیارد و اسنوکر بسیار چالش برانگیز است و به تبحر بالایی نیاز دارد. این امر با کمک شرکت های باربری که در این امر تجربه و مهارت کافی دارند قابل انجام است. 

در صورت وجود چنین میزهایی، هنگام استفاده از خدمات اسباب کشی، حمل آن جزئی از کار حمل اثاثیه منزل خواهد بود و باید به همراه سایر لوازم به مکان جدید انتقال داده شود. میز بیلیارد سنگین و بزرگ است و جهت حمل و انتقال آن به محل مورد نظر نیاز است تا چندین نفر و با کمک ابزارها و تجهیزاتی دست به کار شوند. و بصورت چند نفره آنرا انجام دهند. یکی از مواردی که لازم است به آن توجه شود وزن میز بیلیارد است. معمولاً میزهای بیلیارد از ۳۲۰ تا ۴۵۰ کیلوگرم وزن دارند. 

هزینه حمل میز بیلیارد

هزینه حمل میز بیلیارد- وانت بار دوستان

در فرآیند اسباب کشی جابجایی و حمل میز بیلیارد امری هزینه بر است چرا که باید علاوه بر هزینه باربری، هزینه جداگانه ای بابت جابجایی میز بیلیارد توسط افراد خبره پرداخت شود. هزینه حمل میز بیلیارد شامل هزینه باز کردن میز بیلیارد، هزینه بسته بندی، کرایه ماشین و هزینه بستن مجدد میز بیلیارد است. 

عوامل دیگری که در تعیین هزینه تاثیر گذارند با توجه به اندازه، وزن و همچنین میزان حجم و نوع آن، میزان مسافت طی شده برای حمل و جابجایی، تعداد نفرات و کارگران تعیین می گردد که کلیه این عوامل بر روی قیمت باربری میز بیلیارد تاثیر می‌گذارد.

وسایل مورد نیاز برای جابجایی میز بیلیارد

  1. پتو

  2.  چسب

  3. آچار و پیچ گوشتی

  4. پلاستیک‌های حباب دار

  5. سلفون

  6. دستگاه مته برقی

بسته بندی میز بیلیارد

تمامی‌ قطعاتی که از میز جدا کرده‌اید را به صورت جداگانه بسته بندی کنید و باقی مانده میز بیلیارد را نیز با کمک گرفتن از یک سری از وسایل و ابزار آلاتی مانند پتو، پلاستیک‌های حباب دار آماده کنید و سپس اقدام به جابجایی آن نمایید. جیب ها، سپرها، گوشه ها و پایه ها را در پتوهای متحرک بپیچید. تخته سنگ ها را در یک جعبه چوبی یا مقوایی واقعاً محکم، قرار دهید.
 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید