بسته بندی اثاثیه و لوازم باربری

بسته بندی اثاثیه و لوازم برای اسباب کشی
بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل با استفاده از مدرن ترین و به روزترین روش های بسته بندی و جابجایی در تخصص ما باربری دوستان می باشد.
باربری دوستان
باربری دوستان

اگر قصد اسباب کشی دارید اما زمان کافی برای بسته بندی منزل یا اداره خود را ندارید میتوانید از خدمات بسته بندی اثاثیه باربری دوستان کمک بگیرید.

تیم حرفه ای و کادر آموزش دیده ما آماده است تا بسته بندی اثاثیه را در محل با بهترین کیفیت برای شما انجام دهد.

یکی از دغدغه های همیشگی مشتریان ما در زمان اسباب کشی و جابجایی منزل، بسته بندی درست و اصولی و به موقع وسیله ها و لوازم است.

ما اینجا هستیم تا این خدمت را در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت به شما عزیزان در سراسر تهران ارائه دهیم. بسته بندی اصولی و درست از چند جهت برای مشتریان اهمیت دارد. مهمترین و اولین دلیل آن آسان شدن جابجایی و حمل اثاث از محل فعلی به ساختمان جدید است. در ثانی مانع از هر آسیبی به اثاثیه و لوازم خواهد شد.

علاوه بر این ها بسته بندی اصولی میتواند هزینه شما را برای نوع خودروی باربری به میزان زیادی کاهش دهد و تعداد دفعات رفت و آمد را برای حمل و جابجایی کم میکند.

اگر همه چیز را مرتب و اصولی در جعبه ها بچینید و بسته بندی کنید پیدا کردن و چیدن دوباره آنها ساده تر خواهد بود. برخی وسیله ها مانند مبلمان و رختخواب ها نیاز به بسته بندی خاص دارند. شاید جمع کردن این وسیله ها برای همه آسان نباشد. زیرا باید محکم و اصولی کار انجام شود تا رختخواب از هم نپاشد و مبلمان ضربه نخورد.

ابزار لازم برای بسته بندی وسیله ها

ابزار موردنیاز برای بسته بندی لوازم و وسایل- باربری دوستان

برای ارائه هرچه بهتر خدمات بسته بندی اثاثیه باربری و اتوباردوستان همیشه ابزار لازم را به همراه داریم. این کار دقت خاصی را می طلبد و انجام درست آن کیفیت حمل و باربری را مشخص خواهد کرد. امروزه لوازم و ابزار مناسبی برای بسته بندی وجود دارد. ما از تمام آنها برای هرچه بهتر شدن کارمان بهره میگیریم. از جمله :

– کارتن چند لایه از جنس روغنی

– برچسب یا لیبل جهت مشخص شدن محتویات درون کارتن ها

– نایلون حباب دار و کاور ضربه گیر برای مبلمان و میزها

– نوار چسب پهن

– نخ مناسب برای بستن کارتن ها

– فوم ضربه گیر

نکات مهم درباره اسباب کشی

نکات اساسی برای اسباب کشی - باربری دوستان

برچسب گذاری 

بهتر است بعد از بسته بندی وسیله ها در کارتن روی آن ها را با برچسب علامت گذاری کنید. با این کار پیدا کردن وسیله ها در زمان چیدمان راحت تر خواهد بود.

بسته بندی لوازم شکستنی 

لازم است تا حتما وسیله ها و ظروف شکستنی از دیگر وسیله ها جدا شوند. به این ترتیب در زمان حمل و جابجایی احتمال شکستن آنها به میزان زیادی کاهش خواهد یافت.

بسته بندی مبلمان 

مبل و میزناهارخوری و حتی میزهای اداری لازم است با پتو یا پلاستیک حباب دار بسته بندی شوند. پتو و پلاستیک مانند ضربه گیر عمل میکند تا کوچکترین خط و خشی به وسیله ها نیفتد.

بسته بندی لوازم لوکس 

بسته بندی لوازم لوکس و قیمتی- باربری دوستان

میتوانید جهت بسته بندی لوازم لوکس منزل یا اداره خود از خدمات بسته بندی اثاثیه وانت بار دوستان استفاده کنید. برخی وسیله ها مانند پیانو، یخچال ساید بای ساید و وسایل عتیقه و قیمتی حتما نیاز به دقت بیشتری برای بسته بندی دارند. پس بهتر است از افراد ماهر و مسلط برای این کار کمک بگیرید. خیال شما از این بابت راحت باشد زیرا همه اثاثیه در زمان حمل بیمه میشوند و حتما کار بسته بندی و حمل توسط افراد ماهر انجام خواهد شد.

سرعت و کیفیت از اصول کار ما در شرکت دوستان است. ما متعهدیم تا رضایت مشتریان را در تمام مراحل بسته بندی تا حمل و چیدمان وسیله ها برآورده کنیم. با استفاده از خدمات بسته بندی شرکت باربری، یک اسباب کشی آسان و کم استرس را تجربه خواهید کرد. خستگی و استرس در روزهای جابجایی منزل و اسباب کشی زیاد است و تنها راه کاهش آن کمک گرفتن از کسانی است که این کار را برای شما انجام دهند. پس در صورتی که زمان یا توان کافی برای این کار را ندارید با ما تماس بگیرید.

مزایای استفاده از خدمات بسته بندی شرکت دوستان چیست؟

مزایای استفاده از خدمات بسته بندی با باربری دوستان

در صورت اعلام در خواست از طرف مشتریان برای خدمات بسته بندی اثاثیه باربری و اتوبار دوستان میتوانید تمام وسیله های لازم برای بسته بندی را در اختیار داشته باشید. پس نیاز به تهیه آنها ندارید و دسترسی شما به هرکدام آسان خواهد بود.

بسته بندی برخی وسیله ها مانند تلویزیون و مانیتور و لوازم شکستنی نیاز به تجربه زیادی دارد. حمل آنها نیز اصلا آسان نیست و باید توسط افراد ماهر اناجم گیرد. از این جهت استفاده از این خدمات توجیه پذیر خواهد بود.

اما مهم ترین دلیل ما برای ارائه این خدمات، صرفه جویی در زمان و کاهش استرس شماست. زیرا بسته بندی همانطور که گفته شد، اگر اصولی و درست انجام نگیرد می تواند خسارات زیادی را برایتان به بار بیاورد. معمولا این کار خیلی وقت گیر است و روزهای زیادی زمان شما را هدر میدهد. پس بهتر این است که کارها در یک روز و توسط چند نفر انجام شود و تنها باربری و حمل آنها باقی بماند.

بسته بندی اصولی حمل و چیدمان را در منزل و محل کار جدید برای شما آسان تر خواهد کرد. روز های اسباب کشی پر استرس و دشوار هستند و همیشه ما به کسانی برای کمک نیاز داریم تا این فشار کاهش یابد.

خدمات بسته بندی اثاثیه و باربری را از باربری دوستان بخواهید !

در هر کجای تهران که ساکن هستید برای حمل بار و اسباب کشی همین حالا با باربری دوستان تماس بگیرید و این خدمات را رزرو کنید. همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده ارسال و جابجایی بار شما می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.
 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید