چند ساعت بعد از جابجایی یخچال را به برق بزنیم؟ روشن کردن یخچال بعد از اسباب کشی

روشن کردن یخچال بعد از جابجایی

 زمان مناسب برای روشن کردن یخچال نو چقدر است؟ و چند ساعت بعد از جابجایی یخچال را روشن کنیم؟ 
 

باربری دوستان
باربری دوستان

یکی از موضوعاتی که هنگام اسباب کشی بسیار سوال برانگیز و چالشی است، زمان به برق زدن یخچال پس از جابجایی می باشد. این سوال ممکن است ایجاد شود که چند ساعت پس از جابجایی می توان یخچال را به برق زد؟

جابجایی و حمل وسایل سنگین در اسباب کشی به ویژه یخچال حساسیت های خاص خود را دارد. برای اسباب کشی و حمل وسایل سنگین که جابجایی آن سخت است بهتر است از شرکت های باربری کمک گرفت.  به منظور جابجایی ساده تر یخچال، می توان مواد غذایی داخل یخچال و برخی از قطعات داخلی را از یخچال خارج نمود. در آپارتمان ها که جابجایی یخچال از مسیر پله ها انجام می شود، حمل و نقل یخچال ساید دشوارتر است و استفاده از خدمات وانت بار بسیار هوشمندانه می باشد.

وانت بار دوستان با داشتن کادری با تجربه و دوره دیده و کارگر حمل یخچال ساید به شما این اطمینان را می دهد که در حین اسباب کشی آسیبی به وسایل شما وارد نشود. سوالی که همواره مطرح می شود این است که یخچال بعد از چند ساعت از جابجایی روشن شود؟ در ادامه زمان به برق زدن یخچال را بررسی می نماییم.

نکات مهم پیش از جابجایی یخچال

  • کلیه ی مواد را از داخل یخچال خارج کنید.

  • چنان چه تصمیم به اسباب کشی دارید سعی کنید موادی که زود فاسد می شود را استفاده کنید؛ زیرا برای حمل یخچال باید کلیه ی مواد از آن خارج شود.

  • باید کلیه ی قفسه ها و سینی های داخل یخچال را خارج کنید . در برخی مواقع افراد با استفاده از چسب آنها را در جای خود ثابت نگه می دارند و از یخچال خارج نمی کنند.

  • چند ساعت قبل از جابجایی ، یخچال را از برق بکشید . چنانچه یخچال شما دارای سیستم یخ ساز باشد باید آن را از منبع آبی که به آن متصل است جدا کنید.

  • اگر یخچال دارای برفک باشد حتما آن را تمیز نمایید.

چند ساعت بعد از جابجایی یخچال را به برق بزنیم؟

 چند ساعت بعد از اسباب کشی یخچال را به برق بزنیم- وانت بار دوستان

در داخل یخچال‌ها،ماده‌ی سردسازی وجود دارد که با گردش خود در مدار سرمایش یخچال، باعث خنک شدن درون آن، می‌شود. این ماده در حین حمل و نقل یخچال ساید از وضعیت سکون خارج می‌شود. بنابراین لازم است که این ماده دوباره پس از جابجایی به حالت سکون برگردد. 

  1. در صورتی که یخچال فریزر نو، خود را در حالت ایستاده به آشپزخانه منتقل کرده‌اید، پس از قراردادن آن در سطح صاف، حدود یک ساعت صبر کنید.

  2. اگر یخچال را با زاویه کمتر از ۳۰ درجه منقل کرده‌اید، حدود سه ساعت صبر کنید و سپس یخچال نو را به برق بزنید.

  3. اگر یخچال نو را به پهلو به منزل خود منتقل کرده‌اید، برای به برق زدن آن چهار ساعتی صبر کنید.

  4. در انتها اگر بیش از ۳۰ درجه خم کرده‌اید، تا ۱۲ ساعت از به برق زدن یخچال نو، خودداری کنید.

بهترین شکل جابجایی یخچال چیست؟ 

یکی از نکات مهم، نحوه جابجایی یخچال است. یخچال را نباید به پهلو جابجا کنیم چرا که در عملکرد آن اختلال ایجاد می شود از این لحاظ که زمانی که یخچال به پهلو گذاشته می‌شود، روغن موجود در کمپرسور دستگاه، از لوله کمپرسور به لوله های خنک کننده جریان پیدا می‌کند. پس از جابجایی باید مدت زمانی بگذرد و در حالت عمودی قرار بگیرد تا روغن درون لوله ها زمان کافی برای برگشت به کمپرسور را داشته باشد. 

سفارش اسباب کشی و بسته بندی 

در صورتی که قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل به ویژه یخچال ساید بای ساید در محدوده تهران را دارید می‌توانید همه روزه با شماره های درج شده با ما در ارتباط باشید. مجموعه وانت بار غرب تهران آماده ارائه خدمات اسباب کشی و بسته بندی با قیمت مصوب اتحادیه و ارزان در محدوده غرب تهران است. برای آگاهی از قیمت دقیق اسباب کشی و باربری در نزدیکی شما کافی است با شماره تلفن های درج شده در تماس باشید. همچنین خدمات بسته بندی را نیز به صورت کامل به شما ارائه می‌نماییم.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید