بسته بندی یخچال ساید در اسباب کشی

بسته بندی یخچال ساید در اسباب کشی

نحوه اصولی بسته بندی یخچال ساید در اسباب کشی چگونه است؟ بهتر است برای جلوگیری از آسیب دیدن یخچال، بسته بندی و حمل آن را به شرکت های باربری مجرب بسپاریم.

باربری دوستان
باربری دوستان

در فرآیند اسباب کشی یکی از مهم ترین وسیله ها یخچال ساید بای ساید است که برای جابجایی آسان تر لازم است هم روش حمل یخچال ساید و هم بسته بندی یخچال به نحو اصولی و درست انجام شود.

یخچال یکی از لوازمی است که به لحاظ ابعاد، حجیم بودن و وزن بالا، جابجایی آن بسیار چالش برانگیز است و در صورتی که قصد اسباب کشی دارید بهتر است پیش از آغاز جابجایی، با نحوه حمل یخچال از پله و چگونگی حمل یخچال ساید بای ساید آشنا شوید. 

لازم به ذکر است که به دلیل آن که یخچال ساید گران قیمت است و در صورتی که در حین جابجایی آسیب ببیند، فرد متحمل ضرر هنگفتی می گردد، بنابراین بهتر است جابجایی را به شرکت های باربری با تجربه و معتبر بسپارید تا با خیال راحت تر وسایلتان را به مقصد برسانید. یکی دیگر از مزایای جابجایی و بسته بندی یخچال‌ها‌ی ساید توسط شرکت های باربری همچون وانت بار دوستان این است که در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت تخصصی و با کارگران حمل یخچال ساید مجرب این کار قابل انجام است.

نکات بسته بندی یخچال ساید در اسباب کشی

بسته بندی اصولی یخچال ساید در اسباب کشی- وانت بار دوستان

همانطور که اشاره نمودیم، حمل و نقل یخچال ساید از حساسیت بالایی برخوردار است. به منظور حمل و نقل آسان تر یخچال، بهتر است از روش های بسته بندی یخچال آگاهی داشته باشیم تا پروسه اسباب کشی بدون دردسر به پایان برسد. با یک بسته بندی صحیح و اصولی یخچال ساید می توان مانع آسیب رسیدن به آن شد.

1- خارج نمودن اجزای یخچال

  • در صورتی که یخچال دارای یخ ساز و یا منبع آب است منبع آب را جدا کنید.

  • تزئینات روی درب یخچال را بردارید.

  •   مواد غذایی را از یخچال خارج کنید.

  • مواد غذایی که امکان فاسد شدن آنها وجود دارد را قبل از بسته‌ بندی خارج کرده و به یخچال دیگری منتقل کنید.

  • مواد غیر فریزری را جداگانه در پلاستیک یا کارتن بسته‌ بندی کنید.

  • یخچال را تمیز کنید به این صورت که قفسه‌ها را خارج کرده و آنها را بشویید و سپس داخل یخچال تمیز کنید. 

  • اجزای یخچال مانند قفسه ها، کشوها و جا میوه‌ای، رویه‌های شیشه‌ ای و غیره را خارج کرده و در پارچه‌های ضخیم بپیچید. زیرا ممکن است در دست اندازها و حرکت‌های تند آسیب ببینید و بشکنند. 

  • کابل برق را از پریز جدا کرده و برای جلوگیری از آسیب به آن در حین حمل یخچال، سیم را با چسب محکم پشت یخچال بچسبانید.

  • در یخچال را با یک طناب محکم ببندید که در حین جابجایی و حمل یخچال در اسباب کشی باز نشود.

  • در صورتی که یخچال شما نو نیست آن را با کارتن نپوشانید و به جای آن از پلاستیک‌های حباب دار، فوم ضربه گیر و بابل رپ به طور کامل بپوشانید. با این کار از آسیب رسیدن به یخچال جلوگیری می‌کنید.

  2- جمع آوری کابل یخچال

به منظور جابجایی یخچال، باید سیم آن را از برق بیرون کشیده و آن را جمع کنید. سپس با چسب سیم را محکم ببندید تا در حین حمل و نقل آسیب نبیند. 

3- بستن درب های یخچال

لازم است یخچال را با طناب و یا کابل پلاستیکی به صورت محکم ببندید و بهترین کار بستن دستگیره‌های یخچال با طناب است. بهتر است هنگام جابجایی، یخچال به طور کامل خشک باشد تا فضا برای ایجاد باکتری فراهم نشود.

4- بسته بندی بدنه یخچال

در صورتی که یخچال نو است بهتر است با همان بسته بندی کارخانه جابجا شود. در غیر اینصورت به منظور جلوگیری از ورود ضربه به یخچال ساید با فوم های مخصوص و بابل رپ‌ ها می توان آن را بسته بندی نمود. استفاده از کارتن نیز بسیار کمک کننده است. کارتن‌ها جهت حفاظت از ضربه و خط و خش برای بسته بندی یخچال‌ها می باشند که البته بهترین گزینه بابل رپ‌ها با حباب‌های درشت است.

سفارش اسباب کشی و بسته بندی 

در صورتی که قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل به ویژه یخچال ساید بای ساید در محدوده تهران را دارید می‌توانید همه روزه با شماره های درج شده با ما در ارتباط باشید. مجموعه وانت بار غرب تهران آماده ارائه خدمات اسباب کشی و بسته بندی با قیمت مصوب اتحادیه و ارزان در محدوده غرب تهران است. برای آگاهی از قیمت دقیق اسباب کشی و باربری در نزدیکی شما کافی است با شماره تلفن های درج شده در تماس باشید. همچنین خدمات بسته بندی را نیز به صورت کامل به شما ارائه می‌نماییم.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید