بهترین زمان و ماه برای اسباب کشی

بهترین زمان اسباب کشی

بهترین زمان اسباب کشی با توجه به شرایط و زمان افراد می‌تواند یک ماه، یک فصل و یا حتی یک روز مشخص باشد.باربری دوستان در انتخاب بهترین زمان اسباب کشی به شما کمک می کند.

باربری دوستان
باربری دوستان

بهترین زمان اسباب کشی بستگی به شرایط و فاکتورهای بسیاری دارد. این فاکتورها تاثیر بسیاری در زمان اسباب کشی ایفا می کنند. کسانی که قصد جابجایی و حمل و نقل وسایل خود را دارند، بهتر است به این فاکتورها توجه بیشتری داشته باشند. 

انتخاب زمان مناسب اسباب کشی می تواند از جنبه های بسیار مهم در جابجایی باشد در نتیجه بهتر است برای صرفه جویی در زمان و هزینه های جابجایی در انتخاب بهترین زمان ممکن دقت نماییم. 

شرکت باربری دوستان به صورت شبانه روزی  در سریع ترین زمان به همشهریان عزیز تهرانی خدمات رسانی می کند و حمل بار از تهران به تمام شهرستان ها و بسته بندی وسایل در خانه مشتری نیز از جمله خدمات باربری می باشد .

شرایط زندگی همچون شغلی، تحصیلی، آب و هوایی و.. و هم چنین جایگاه و موقعیت افراد نقش بسیاری در تعیین زمان اسباب کشی برعهده دارد. علاوه بر اهمیت نحوه بسته بندی وسایل و لوازم برای اسباب کشی توجه کافی به زمان اسباب کشی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. 

 

بهترین زمان اسباب کشی

بهترین زمان اسباب کشی- وانت بار دوستان

اسباب کشی از جمله اموری است که به برنامه ریزی دقیق و اصولی نیاز دارد. انتخاب یک زمان مناسب با در نظر گرفتن شرایط سبب می شود تا جابجایی بدون دردسری را تجربه نماییم. انتخاب دقیق و هوشمندانه تاریخ جابجایی اعم از روز،هفته، ماه سبب می شود استرس جابجایی کاهش یابد. 

لازم است بدانیم که بهترین زمان اسباب کشی و جابجایی صبح زود است. ساعات ابتدایی صبح از لحاظ آب و هوایی بهتر است. از طرف دیگر شروع زودتر سبب می شود تا زمان بیشتری برای سازمان‌ دهی کارها، باز کردن بسته بندی‌ها و داشتن زمان کافی برای لذت بردن از محل جدید داشته باشیم. 

بهترین روز اسباب کشی

از لحاظ روز اسباب کشی، در روزهای تعطیل به دلیل افزایش درخواست ها، هزینه جابجایی افزایش می یابد. بنابراین روزهای شنبه تا چهارشنبه مناسب تر هستند. توجه به زمان اسباب کشی در ماه از آن جهت اهمیت دارد که روزهای ابتدایی و یا پایانی سال به دلیل جابجایی اکثریت، شلوغی بیشتری را داراست چرا که زمان اتمام اجاره نامه ها می باشد. 

بنابراین تا زمانی که از روز مناسب برای اسباب کشی مطمئن نشدید نسبت به بسته بندی وسایل ضروری مثل بسته بندی ظروف آشپزخانه و چینی در دسترس، غیر فعال کردن لوازم برقی برای شروع اسباب کشی ماشین ظرفشویی و لباسشویی اقدام نکنید. در نهایت زمانی را برای حمل یخچال ساید و دیگر لوازم ضروری به محیط جدید انتخاب کنید که مشکلاتی مثل روشن نشدن یخچال پس از جا به جایی و موارد مشابه برای شما پیش نیاید. 

بهترین ماه اسباب کشی

با توجه به اینکه اغلب جابجایی ها در ماه های خرداد تا شهریور اتفاق می افتد، بنابراین جابجایی در فصول پاییز، زمستان یا بهار می تواند از لحاظ هزینه ها و کیفیت خدمت رسانی متفاوت تر باشد.

بهترین فصل اسباب کشی

بهترین فصل اسباب کشی تابستان است به دلیل اینکه هم از نظر آب و هوایی و هم از نظر شرایط تحصیلی و کاری برای اسباب کشی مناسب تر است. هم چنین جابجایی گیاهان و دیگر لوازم آسیب پذیر به دلیل ثابت بودن شرایط آب و هوایی در این فصل راحت تر است. 

اسباب کشی در شب

برخی از افراد اسباب کشی در شب را انتخاب می کنند تا پس از اتمام کار روزانه خود با خیال راحت اثاث خود را در زمان خلوت تری جابه جا کنند. جابجایی در شب نسبت به دیگر ساعات هزینه بیشتری را در بر دارد. توجه داشته باشیم که باید خیلی آرام انتقال اسباب و اثاثیه را انجام شود تا با با اعتراض دیگران مواجه نشویم. 

نکاتی که باید در زمان مناسب اسباب کشی بدانیم

  • قبل از اتمام وقت خانه فعلی باید از دو ماه قبل به فکر خانه جدید باشید .

  • از پروسه قبل از اسباب کشی تا رسیدن به خانه جدید برنامه ریزی کنید .

  • تسویه قبل از اسباب کشی

  • دو هفته قبل از اسباب کشی به فکر بسته بندی باشید.

  • برای حمل اثاثیه منزل از یک شرکت حرفه ای (باربری دوستان) کمک بگیرید .

  • زمانی را برای اثاث کشی انتخاب کنید که ترافیک کمتر باشد .

شرکت باربری دوستان به صورت شبانه روزی  در سریع ترین زمان به همشهریان عزیز تهرانی خدمات رسانی می کند و حمل بار از تهران به تمام شهرستان ها و بسته بندی وسایل در خانه مشتری نیز از جمله خدمات باربری می باشد .

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید