نحوه حمل و جابجایی تخصصی یخچال ساید بای ساید برای اسباب کشی

حمل و نقل یخچال ساید

بی شک حمل یخچال ساید بای ساید، یکی از سخت ترین مراحل اسباب کشی خواهد بود؛ چرا که این وسیله نسبت به سایر وسایل منزل به لحاظ وزن، قیمت و ابعاد تفاوت اساسی دارد.
 

باربری دوستان
باربری دوستان

در فرآیند اسباب کشی، حمل و جابجایی وسایل سنگین و گران بها بسیار مشکل و طاقت فرسا است. یکی از این وسایل سنگین یخچال ساید بای ساید می باشد. حمل و نقل یخچال ساید و نحوه جابجایی آن در فرآیند اسباب کشی از اهمیت بالایی برخوردار است از این جهت که کوچکترین ضربه به یخچال ممکن است باعث آسیب جدی به ساید شود و در برخی موارد سبب خرابی یخچال گردد. 

یکی از چالش هایی که در پروسه جابجایی یخچال ساید وجود دارد به لحاظ وزن، ابعاد و قیمت بالای این دستگاه است که حساسیت آن افزایش می یابد. به منظور جابجایی و حمل و نقل یخچال ساید خود بهتر است از شرکت های باربری معتبر و با تجربه و کارگر حمل یخچال ساید استفاده نمایید. حمل و جابجایی یخچال در آپارتمان ها به دلیل دشواری که به هنگام حمل یخچال ساید در راه پله وجود دارد، چالشی تر و دشوارتر نیز می شود. بنابراین هرگونه بی توجهی و کم تجربگی هنگام حمل یخچال ساید می تواند خسارات هنگفتی را ایجاد نماید.

حمل و جابجایی یخچال ساید

جابجایی و حمل یخچال ساید ارتباط مستقیمی با بسته بندی اسباب و لوازم ، انتخاب ماشین باربری مناسب و کارگران حمل و تخلیه بار دارد. از جمله مراحل آماده سازی یخچال برای جابجایی این است که تمامی مواد غذایی داخل یخچال خالی شود و در مرحله بعد قفسه ها نیز خارج شوند. این امر به سبک شدن یخچال در زمان حمل کمک بسیاری می نماید. 

تکنیک ها و روش هایی وجود دارد که در زمان حمل و نقل یخچال مانع از آسیب دیدگی آن شود. استفاده از شرکت های باربری برای جابجایی یخچال ساید و دیگر وسایل سنگین از قبیل گاوصندوق بسیار هوشمندانه است. 

سفارش اسباب کشی و بسته بندی 

در صورتی که قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل به ویژه یخچال ساید بای ساید در محدوده تهران را دارید می‌توانید همه روزه با شماره های درج شده با ما در ارتباط باشید. مجموعه وانت بار غرب تهران آماده ارائه خدمات اسباب کشی و بسته بندی با قیمت مصوب اتحادیه و ارزان در محدوده غرب تهران است. برای آگاهی از قیمت دقیق اسباب کشی و باربری در نزدیکی شما کافی است با شماره تلفن های درج شده در تماس باشید. همچنین خدمات بسته بندی را نیز به صورت کامل به شما ارائه می‌نماییم.

هزینه حمل یخچال ساید تهران و شهرستان ها

هزینه حمل یخچال ساید بای ساید به عوامل مختلفی از جمله نوع یخچال، محل مبدا و محل مقصد بستگی دارد. بنابراین لطفا برای اطلاع از تعرفه دقیق حمل آن با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. مجموعه وانت بار دوستان آماده ارائه خدمات حمل و نقل وسایل سنگین به ویژه یخچال ساید را دارد.

نکات مهم حمل و جابجایی یخچال

  • یخچال را به صورت افقی حمل نکنید. برای حفظ کارکرد اجزای داخلی، یخچال ها باید همیشه عمودی بایستند.

  • درب یخچال را برای مدت طولانی، کاملاً بسته نگذارید. در را با استفاده از یک تکه مقوا، کمی باز نگه دارید. این امر از تجمع بوهای بد، جلوگیری می‌کند.

  • یخچال را وقتی کثیف است، جابجا نکنید.

  • چند ساعت قبل از جابجایی، یخچال را خاموش و جدا کنید.

  • قبل از جابجایی، تمام قفسه های یخچال را بردارید و یا آن ها را محکم کنید. قفسه های شیشه ای یخچال را بیرون بیاورید و آن ها را داخل روزنامه یا پلاستیک حبابی بپیچانید. پس از مهر و موم کردن، می‌توانید دوباره آن ها را داخل یخچال قرار دهید.

  • جابجایی یخچال، امری بسیار حساس است و مانند دیگر لوازم خانگی نیست. افراد حرفه ای به خوبی از نحوه حمل و نقل یخچال آگاه هستند، بنابراین بهتر است از آن ها کمک بگیرید.

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید